آشنایی با دستگاه cnc چوب

آشنایی با دستگاه cnc چوب

آشنایی با دستگاه cnc چوب

سی ان سی توسکا انجام انواع تعمیر دستگاه cnc منبت, تعمیر-دستگاه-پرس-وکیوم و .. در این مقاله شما را با دستگاه سی ان سی چوب آشنا می کند.

تعمیر دستگاه CNC منبت
روتر چوبی CNC توسط کامپیوتر کنترل شده مربوط به روتر دستی است و برای حکاکی مواد مختلف از جمله چوب ، اکریلیک ، تخته پی وی سی ، MDF ، سنگ مرمر ، تخته لاستیک ، پلاستیک ، شیشه و فوم ، کریستال و غیره استفاده می شود. و روتر CNC چوب می تواند به طور گسترده ای در بسیاری از صنایع مانند تزئینات داخلی و خارجی ، صفحات چوبی ، قاب های چوبی ، قالب ها ، آلات موسیقی ، مبلمان و غیره استفاده شود.
مهارت های نگهداری روتر CNC
1- ما باید کنترل را در مکانی با تهویه مناسب قرار دهیم ، نه در محیط با درجه حرارت بالا.
2- روتر CNC را در مکانی خشک و تهویه قرار دهید. زیرا این امر می تواند از قرار گرفتن بدنه در معرض آفتاب و عملکرد نامناسب قطعات و لوازم جانبی جلوگیری کند.
3- دستگاه روتر CNC باید مجهز به یک تثبیت کننده ولتاژ قابل اطمینان باشد تا از اطمینان از اتصال زمین سیم مطمئن باشد. است.
4- دستگاه را در اسرع وقت نگه دارید. به عنوان مثال ، مقدار مناسبی روغن مخصوص به میله پیچ و قفسه ریل راهنما اضافه کنید. اکنون بسیاری از تولیدکنندگان به روان کننده های دستی یا برقی مجهز شده اند که می توانند روانکاری سریعتر لغزنده و پیچ سرب را انجام دهند و نیازی به جداسازی ندارند و تعمیر و نگهداری راحت تر و سریعتر انجام می شود.
5-اجازه ندهید که دستگاه برای مدت طولانی در همان قسمت از جدول دستگاه حکاکی چوب کار کند. به منظور جلوگیری از تماس دستگاه انتقال مانند میله پیچ و ریل راهنما با پرتو به مدت طولانی و نمی توان به طور منطقی روغن کاری کرد.
6- بررسی کنید که سیمها و پیچهای روتر CNC در مدت زمان مشخصی شل شده اند یا خیر. بهتر است پیچ ها را مرتباً محکم کنید. این همچنین می تواند دقت حکاکی را بهبود بخشد.
نکته اصلی خرید روتر CNC
1-بخش دستگاه روتر CNC
زیرا الزامات پردازش کاربران متفاوت است. بنابراین ، انتخاب دستگاه های روتر CNC نیز متفاوت است. بنابراین ، ما باید ماشین حکاکی CNC نجاری مناسب را با توجه به نیازهای پردازش خودمان انتخاب کنیم.به عنوان مثال ، اگر کار اصلی شما پردازش صفحه درب است ، و یک روتر چوبی CNC معمولی می تواند به اثر پردازش ایده آل برسد. در صورت نیاز به نقش و نگارهای مختلف بر روی صفحه در ، ابزاری نمی تواند نیازهای پردازش شما را برآورده کند.اگر شما به طور عمده در حال پردازش قطعه های کاری سه بعدی هستید ، به روتر 4 محوره CNC یا روتر 5 محوره CNC نیاز دارید. اگر عمدتا در حال پردازش قطعه های استوانه ای هستید ، ممکن است به یک روتر CNC محور چرخشی نیاز داشته باشید.و اگر هدف اصلی شما پردازش قطعه های مواد نرم مانند پارچه است ، به دستگاه برش دیجیتال نیاز دارید. اگر شما عمدتا در حال پردازش مواد سخت مانند سنگ هستید ، روتر CNC سنگی گزینه ایده آل شماست.مطمئناً ، اگر در حال پردازش فوم و مواد دیگر هستید ، لیاقت داشتن دستگاه حکاکی CNC فوم را دارید. بنابراین ، ما باید مدل ماشین حکاکی نجاری مناسب را با توجه به نیازهای پردازش و مواد فرآوری خود انتخاب کنیم.
2-انتخاب سازنده روتر CNC
برای تولیدکنندگان روتر CNC ، ابتدا باید قدرت تولید کننده را در نظر بگیریم. قدرت تولید مستقیماً در کیفیت دستگاه CNC و نوع دستگاه های روتر CNC منعکس می شود. بنابراین ، بسیار ضروری است که در صورت امکان برای بازرسی میدانی به تولید کننده مراجعه کنید. بازرسی میدانی بیشتر بصری می تواند اثر پردازش دستگاه حکاکی را بررسی کند. علاوه بر این ، آیا تولید کننده دستگاه حکاکی چوب یک سیستم کامل خدمات پس از فروش ارائه می دهد. این خدمات شامل مجموعه ای از خدمات پیش فروش و خدمات پس از فروش می باشد. این به طور خاص در آموزش نرم افزار ، راهنمایی فنی ، راهنمای نصب و دستورالعمل های استفاده آشکار می شود.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
احساس رایگان برای کمک!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.