آموزش نرم افزار پاورمیل

نرم افزار  PowerMill یکی از قوی ترین و پر کاربرد ترین نرم افزار های  G code   گیری برای ماشین های CNC  می باشد این نرم افزار کاربر را قادر می سازد تا بهترین سطح خروجی را از قطعه بدست آورد و پس از تهیه G code و انتقال آن به ماشین cnc  دقیقا به همان کیفیت دست پیدا کند.برای اعتبارسنجی و تقویت حرکت ماشینهای 5 محوره از ابزارهای شبیه سازی قدرتمند استفاده کنید. شروع به کار سریعتر ساخت قطعات با عملکرد CAM خبره آیا در برنامه نویسی CAM تازه کار هستید یا یک PowerMill فصلی ماشین کاری قطعات بزرگ یا پیچیده را آسان تر می کنید ، جایی که کیفیت ، دقت و کارایی آن بسیار مهم است. الگوریتم های فوق العاده کارآمد و سطح استثنایی و شخصی سازی و کنترل به شما امکان می دهد تا راه های ابزار را برای ماشین سازی چالش برانگیزترین قسمت ها ایجاد ، تأیید و بهینه کنید. با جاسازی تخصص تولید منحصر به فرد خود در قالب های خودکار که می تواند در تیم مهندسی شما به اشتراک گذاشته شود ، بهره وری خود را تقویت کنید.

ما می توانیم  نرم افزار PowerMill  از ورژن های 2010 تا 2019  را به طور کاملا تخصصی در قسمت های 2 بعدی و 3 بعدی همراه با فیلم های آموزشی در اختیار شما قرار دهیم.

نمایی از نرم افزار پاورمیل ورژن 2010

برای دریافت آموزش نرم افزار artcam اینجا کلیک کنید.

Powermill یک نرم افزار تولید ابزار پیشرفته در دستگاه های CNC است. PowerMill استراتژی های جامع را برای ماشینکاری با سرعت بالا و 5 محور فراهم می کند و ابزار مورد نیاز برای ساخت قالب ها و قطعات بسیار پیچیده را برای شما فراهم می کند. و به خاطر سادگی کار با آن و توانمندی های آن و نتایج بدون ایراد آن در سطح جهان مورد استفاده قرار گرفته است. در واقع ، یک راه حل سه بعدی CAM (ساخت رایانه ای) است که در ویندوز برای برنامه ریزی مسیرهای ابزار برای 2 تا 5 محور CNC (کنترل عددی رایانه) دستگاه های فرزکاری تولید شده توسط Autodesk Inc از این نرم افزار استفاده می شود. در صنایع مهندسی برای تعیین مسیرهای بهینه ابزار برای کاهش زمان و هزینه های تولید و همچنین کاهش بار ابزار و تولید اتمام سطح صاف از این نرم افزار استفاده می کنند جالب است بدانید بیش از 15000 سازمان از PowerMILL در سراسر جهان برای ماشینکاری 2،3 و 5 محور از این نرم افزار استفاده می شود. نرم افزار های دیگری در این زمینه وجود دارد که نرم افزار پاور میل قدرتمند ترین آنها است .

آموزش پاورمیل

در مرحله اول باید شکل قطعه را در نرم افزار های سه بعدی ایجاد کنیم و بعد باید بلوک خام را برای عملیات ماشینکاری به دو صورت اتوماتیک یا دستی تهیه کنیم. در مرحله بعد با توجه به شکل ، طول و قطر ابزار های که می خواهیم استفاده کنیم را انتخاب می کنیم و بعد فرایند ماشینکاری را انجام دهیم که در این نرم افزار تعداد زیادی عملیات ماشینکاری با توجه به نوع فرایند و ماشین به صورت معمولی و یا با سرعت بالا وجود دارد که به سه دسته تقسیم می شود.

خشن کاری

پرداخت کاری

ماشینکاری با بالاترین سرعت

مزایای کار با نرم افزار پاورمیل

  • کاهش زمان صرف شده برای ایجاد کد NC کارآمد
  • هندسه بسیار بزرگ یا پیچیده برنامه نویسی
  • افزایش بهره وری از طریق اتوماسیون فرایند
  • بهبود دقت و کیفیت قطعات ماشینکاری
  • استفاده بهتر از ماشین آلات 3- و 5 محوره
  • کاهش زمان چرخه ماشینکاری کلی
  • به حداقل رساندن پرداخت دستی
  • استفاده از انعطاف پذیری روبات های صنعتی
  • استفاده از تولید افزودنی و ترکیبی

قطعات پیچیده دقیق را با برنامه نویسی پیشرفته CNC ایجاد کنید

نرم افزار CAM 5 محوره PowerMill® استراتژی های تخصصی برنامه نویسی CNC را برای ساختهای تفریق پیچیده 3- و 5 محوری ، افزودنی پر سرعت و ترکیبی فراهم می کند.

مشکلات پیچیده ای را با استراتژی های اختصاصی CNC حل کنید.

کوتاه کردن زمان ماشینکاری با کد NC با راندمان بالا 3- و 5-محور.

کنترل را با ویرایش مسیر پیشرفته بهبود دهید.

برنامه نویسی را با قالب ها و ماکرو قابل تنظیم کنید.

ویژگی پاورمیل2020

 سرعت:
کاهش زمان برنامه نویسی با محاسبه سریعتر مسیر ، ابزار و شبیه سازی.

پیوندهای سریعتر:

محاسبات مربوط به پیوندها اکنون از چند رشته برای زمان پردازش سریعتر استفاده می کند.

دارا بودن گوشه بالابر:
گوشه های شیب دار ماشین با برش شیب دار برای شرایط برش پایدار و سطح بهتر

گزینه های ارسال مدل بیشتر:
برای بهبود همکاری در بین تیم ها ، مدل های CAD را با استفاده از انتخاب گسترده تری از فرمت های فایل ، ارسال کنید.

 مدل بهبود یافته:
در پایان دادن به ابزارها ، فیله ها را به صورت خودکار به گوشه های داخلی اضافه کنید تا به حداقل رساندن ابزارهای آسیب رسان کمک کنید.

آموزش پاورمیل 2020

شرکت Powermill به سرعت در قسمت های بزرگ و پیچیده ، راه های ابزار ایجاد می کند ، با سطوح ، مواد جامد کار می کند. این برنامه از استراتژی های  کارآمد استفاده می کند و می تواند نوار ابزارهایی بدون برخورد ایجاد کند ، که قابل ویرایش و بهینه سازی هستند. این نرم افزار طیف گسترده ای از نوارهای ابزارهای نهایی ، ماکروها و قالب های تعریف شده توسط کاربر برای دوربین مدار بسته اتوماتیک ، کتابخانه گسترده انواع ابزارها را برای استفاده با فرز 3 و 5 محوره و ابزارهای تخصصی در زمینه تقاضا برای صنایع و برنامه های کاربردی کسب می کند.

با ورژن 2020 آن بدون هزینه اضافی ، محتوای پروژه را بر روی چندین رایانه مشاهده ، تجزیه و تحلیل و شبیه سازی کنید.

کتاب آموزش نرم افزار پاورمیل

فیلم آموزش نرم افزار پاورمیل

آموزش پاورمیل

آموزش پاورمیل 2018